Unge talenter om vejen til verdensmesterskab i PR: Vi indrettede et war room

Miriam Hindsgaul og Rose Klausen repræsenterer Danmark ved international konkurrence, hvor idé kan blive til en kampagne. 
Rose Klausen (tv) og Miriam Hindsgaul havde 48 timer til at få kampagneidéen klar i deres war-room hos Lead Agency, hvor Rose Klausen arbejder. | Foto: Privafoto
Rose Klausen (tv) og Miriam Hindsgaul havde 48 timer til at få kampagneidéen klar i deres war-room hos Lead Agency, hvor Rose Klausen arbejder. | Foto: Privafoto

En animeret dinosaur, der træder ind foran verdens ledere forsamlet i den store sal i FN-bygningen i New York og fra talerstolen spørger, hvorfor menneskeheden er på vej til at udrydde sig selv, fik Miriam Hindsgaul og Rose Klausen ind på rette spor i Next Generation PR World Cup 2023

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også