Astrid Haug: "Man kan ikke kommunikere sig til at blive mere grøn"

Astrid Haug giver i bogen ”Klimakommunikation – fra greenwashing til bæredygtig forretning” ledere, bestyrelser og kommunikationsfaglige sit bud på, hvordan de kan finde vej i den grønne jungle. 
"Jeg må tilstå, at mit arbejde med bogen har åbnet mine øjne for det kæmpe ansvar, vi har i kommunikationsbranchen. Det snakker vi for lidt om," siger Astrid Haug. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
"Jeg må tilstå, at mit arbejde med bogen har åbnet mine øjne for det kæmpe ansvar, vi har i kommunikationsbranchen. Det snakker vi for lidt om," siger Astrid Haug. | Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Bæredygtig er et farligt ord i kommunikationsbranchen. Også ord som CO2-neutral, klimavenlig og natur kan være lette at forelske sig i, men problematiske at leve med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også