K-chef: Ferie er følsomt, så geopolitisk uro og naturkatastrofer kommer til at fylde

2024-Q&A: AI kombineret med menneskelighed, stigende geopolitisk uro samt mere mod og autenticitet er kommunikationschef i rejseselskabet TUI Danmark Mikkel Hansens bud på 2024. 
"Menneskelighed og autenticitet er en vigtig tendens, da målgrupper i langt højere grad er på tæerne, hvad angår misinformation på bl.a. sociale medier," forudser Mikkel Hansen om 2024, som nok heller ikke bliver året, hvor han begynder at vinterbade. | Foto: Tui/pr
"Menneskelighed og autenticitet er en vigtig tendens, da målgrupper i langt højere grad er på tæerne, hvad angår misinformation på bl.a. sociale medier," forudser Mikkel Hansen om 2024, som nok heller ikke bliver året, hvor han begynder at vinterbade. | Foto: Tui/pr

Mikkel Hansen, kommunikationschef i rejseselskabet TUI Danmark, giver her sine bud på, hvad der kommer til at ligge på både hans eget skrivebord og fylde i k-branchen generelt i 2024. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Job

    Se flere jobs