Branding- og k-direktør stopper efter 25 år i samme bank

Fremtiden er endnu uvis, fortæller Peter Froulund, branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank, som snart har sidste arbejdsdag.
Finanskrisen har skabt et meget lille rum at kommunikere i for finanssektoren, siger Peter Froulund, der stopper som k-direktør i Arbejdernes Landsbank. | Foto: Arbejdernes Landsbank / PR
Finanskrisen har skabt et meget lille rum at kommunikere i for finanssektoren, siger Peter Froulund, der stopper som k-direktør i Arbejdernes Landsbank. | Foto: Arbejdernes Landsbank / PR

Som ”en bombe der sprang” lyder en af de mange reaktioner på et opslag på LinkedIn om, at Peter Froulund stopper som branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank. Det sker efter snart 25 år i banken, hvor han startede som marketingkonsulent i 1999.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også