Mærsks k-direktør: Der er øget spotlys på, om ord og handling hænger sammen

”Jeg tror ikke, at forventningen til, at virksomheder bidrager til samfundet, er peaket endnu,” lyder det fra Mette Refshauge, global kommunikationsdirektør i Mærsk. 
”Der er ingen pointe for os i at lægge alle mellemregningerne ud for, hvordan vi håndterer forskellige kriser," fortæller Mette Refshauge, global kommunikationsdirektør i Mærsk, i et interview med Kforum. | Foto: Mærsk / PR
”Der er ingen pointe for os i at lægge alle mellemregningerne ud for, hvordan vi håndterer forskellige kriser," fortæller Mette Refshauge, global kommunikationsdirektør i Mærsk, i et interview med Kforum. | Foto: Mærsk / PR

Geopolitik er rykket højere op på virksomhedernes dagsorden i de senere år. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også