Mikroforlag allierer sig med tatovør i alternativ boglancering

Den alternative lanceringsstrategi skal give indsigter i, hvordan en nicheudgivelse kan få gennemslagskraft ud over forlagets og branchens traditionelle rammer. 
Som led i en markedsføringskampagne har Nybrogade Press udlovet 10 gratis tatoveringer til vinderne af en konkurrence på Instagram. Her kan man få tatoveret en af fire ligninger fra bogen, kampagnen markedsfører. | Foto: PR / Nybrogade Press
Som led i en markedsføringskampagne har Nybrogade Press udlovet 10 gratis tatoveringer til vinderne af en konkurrence på Instagram. Her kan man få tatoveret en af fire ligninger fra bogen, kampagnen markedsfører. | Foto: PR / Nybrogade Press

I en noget anderledes markedsføringskampagne har forlaget Nybrogade Press allieret sig med tatovørforretningen Death or Glory i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også