Airtox-reklame på Børsen er ”milliarder værd” i eksponering

Airtox opnår en ubetalelig grad af eksponering med reklamen på Børsbygningen, ifølge Anthony Aconis, stifter af Fireball. To rådgivere mener, at man aldrig må associeres med ulykker.
Et reklamebanner for sikkerhedssko-mærket Airtox hang på Børs-bygningen, da den brændte. | Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix
Et reklamebanner for sikkerhedssko-mærket Airtox hang på Børs-bygningen, da den brændte. | Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix

Tirsdag var alles øjne rettet mod branden i den ikoniske Børsbygning i København, der så godt som destruerede bygningen fra 1620’erne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også