Falsk jobopslag skygger for budskab, mener bureauchef

Det er en balance mellem opmærksomhed og troværdighed, når man bruger falsk indhold i en kampagne, mener udviklingschef og partner i k-bureauet Publico.
Børns Vilkår har i kampagnen "Tiny Trap" skrevet et falsk jobopslag for at sætte fokus på techvirksomheders ansvar for børn og unges trivsel online. | Foto: PR/Børns Vilkår
Børns Vilkår har i kampagnen "Tiny Trap" skrevet et falsk jobopslag for at sætte fokus på techvirksomheders ansvar for børn og unges trivsel online. | Foto: PR/Børns Vilkår

Den nye techvirksomhed Tiny Trap søger i øjeblikket en fastholdelseskonsulent med særligt fokus på børn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også