Ny kampagne med Hav og Kamal skal lokke flere på højskole gennem bevidste kanalvalg

Kampagnens målgruppe er unge mellem 18-26 år. En typisk svær målgruppe at ramme. Derfor har Primetime, der står bag kampagnen, tænkt meget over indholdet og kanalvalget.
Hav og Kamal er taget på højskole i forbindelse med en kampagne lavet af Primetime. | Foto: PR
Hav og Kamal er taget på højskole i forbindelse med en kampagne lavet af Primetime. | Foto: PR

Podcastværterne Hav og Kamal er taget tre dage på højskole i forbindelse med en kampagne for Højskolerne lavet af Primetime.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også