Hjaltelin: ”En fornøjelse at se Søvndal gøre tykt grin med sig selv”

Ja til cannabis og is, der smelter ”at the pøules”, er budskaberne på et par af de vellykkede valgplakater, der har flere kommunikative formål end blot at få kandidaten valgt.
"Budskabet er totalt relevant, og samtidig viser det et campaigning-overskud i stil med det, der skabte Villy Søvndal-effekten, da han var partiformand," siger Steffen Hjaltelin om SF-politikerens valgplakat. | Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix
"Budskabet er totalt relevant, og samtidig viser det et campaigning-overskud i stil med det, der skabte Villy Søvndal-effekten, da han var partiformand," siger Steffen Hjaltelin om SF-politikerens valgplakat. | Foto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix

Den mest slående tendens i europaparlamentsvalget er striben af ukendte kandidater, der læner sig op ad partikoryfæer. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også