EU jagter stemmer i ny kampagne: "Vi når nok ikke dem, der står bagerst i køen"

Kommunikation fra Europa-Parlamentet bliver desværre ofte diffus, fordi man ikke er bevidst om, hvordan målgruppen ser ud, siger forsker i vælgeradfærd.
Foto: Christian Mang/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Christian Mang/AFP/Ritzau Scanpix

Det kreative bureau &Co. står for andet år i træk i spidsen for den kampagne, der skal lokke knap 450 millioner europæere til stemmeboksen i juni.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også