Ung marketingdirektør trækker på sin k-erfaring
Man kan godt have en selvforståelse som ”kommunikationsmenneske” og have den uddannelsesbaggrund, samtidig med at man får en karriere med fokus på marketing.
Det er 32-årige Patricia Winkel-Pedersen, som er nyudnævnt marketingdirektør i Lakrids by Bülow, et eksempel på, fremgår det af et stort interview i Berlingske.
At hun er gået fra kommunikation til marketing, fylder dog ikke så meget hos hende selv, ifølge Berlingske.
”Det var egentlig ikke en rolle, jeg oprindeligt havde forestillet mig at ende i. Når det er sagt, så hænger felterne jo sammen. Jeg er med til at kommunikere en fortælling, som folk kan identificere os med. Det føles megafedt være en del af – specielt når man får reaktioner fra folk om, at det er den bedste reklame, de nogensinde har set,” siger Patricia Winkel-Pedersen til mediet.
Hun henviser til virksomhedens virale kampagne ”Share it with a hater”, der blev lavet i samarbejde med reklamebureauet &Co. og havde til formål at overbevise forbrugere uden for Norden om, at lakrids smager godt.
Relaterede artikler:
SoMe-ansvarlig om hypet k-fænomen: 5 forkerte antagelser
For abonnenter