Advice-profil forfremmes til partner

Morten Hershøj er nu en del af partnerkredsen i Advice.
”Jeg er selvfølgelig stolt over at få den mulighed - og glad for den resterende partnergruppe kan se mit bidrag til Advice. Men måske endnu mere vigtigt - troen fra deres side på, at jeg kan være med til at tilføre værdi til virksomheden de kommende år.” | Foto: Advice
”Jeg er selvfølgelig stolt over at få den mulighed - og glad for den resterende partnergruppe kan se mit bidrag til Advice. Men måske endnu mere vigtigt - troen fra deres side på, at jeg kan være med til at tilføre værdi til virksomheden de kommende år.” | Foto: Advice

”En tidlig og herlig julegave.”

Sådan skriver Morten Hershøj på LinkedIn, idet han opdaterer sine følgere og forbindelser om, at han netop er blevet indlemmet i kommunikationsbureauet Advices partnerkreds. Forinden da var han excecutive director, men uden ejerandel.

Mille Klink, der er administrerende direktør i Advice, sætter i kommunikationsbureauets eget LinkedIn-opslag ord på sin begejstring over tilføjelsen af Morten Hershøj til partnerkredsen:

”Vi er begejstrede for at udvide vores kreds og byde Morten velkommen i partnergruppen. At have medejere er en vigtig del af Advices kernefilosofi, og Morten kommer med stor erfaring efter at have arbejdet med forskellige kunder på tværs af forskellige brancher.”

Morten Hershøj kom til Advice for to år siden som ansvarlig for branding og marketing. Inden da har han blandt været med til at starte det kreative bureau Another samt været dets administrerende direktør. 

Om forfremmelsen skriver Morten Hershøj yderligere på sin LinkedIn-profil:

”Jeg er selvfølgelig stolt over at få den mulighed - og glad for den resterende partnergruppe kan se mit bidrag til Advice. Men måske endnu mere vigtigt - troen fra deres side på, at jeg kan være med til at tilføre værdi til virksomheden de kommende år.”

For nylig var Advice et af de bureauer, Kforum talte med, da barselsvilkårene i bureaubranchen blev undersøgt.

Her blev Mille Klink blandt andet spurgt, om hun oplevede, at der har været et større fokus på barselsordninger fra ansøgere i dag end førhen, hvortil hun svarede: 

”Vi oplever generelt – og heldigvis – et større fokus på, hvordan vi sikrer en sund balance mellem arbejdsliv og familieliv. Karriereambitioner og småbørnskaos. Der er barselssnakken central, men det gælder også bredt set, hvordan vi sammensætter opgaver og rammer.”

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også