Primetime udnævner fire nye partnere

Kommunikationsbureauet starter 2024 med at udvide partnerkredsen med fire nye partnere fundet i virksomhedens egne rækker. 
Primetimes partnerkreds går fra tre til syv med udnævnelses af fire nye partnere fundet internt i bureauet. | Foto: PR
Primetimes partnerkreds går fra tre til syv med udnævnelses af fire nye partnere fundet internt i bureauet. | Foto: PR

Fra 2019 til 2022 har Primetime fordoblet bruttoavancen fra ca. 23 mio. kroner til mere end 45 mio. kroner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også