Ny chefredaktør kan styrke JP’s brand

Der er flere vigtige signaler i at udnævnelsen af Marchen Neel Gjertsen som ny ansvarshavende chefredaktør for Jyllands-Posten, vurderer bureaupartner med base i avisens kerneland. 
Det kan være med til at styrke avisens brand og tappe ind i den transformation af mediet, der formentlig er på vej, at Marchen Neel Gjertsen er ny ansv. chefredaktør, mener Thomas Mandrup. | Foto: PR
Det kan være med til at styrke avisens brand og tappe ind i den transformation af mediet, der formentlig er på vej, at Marchen Neel Gjertsen er ny ansv. chefredaktør, mener Thomas Mandrup. | Foto: PR

Det tog fem måneder og et facadebanner at finde en ny ansvarshavende chefredaktør til Jyllands-Posten, før valget faldt på Marchen Neel Gjertsen, der i forvejen var konstitueret på posten. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også