Kommunikationsforum

Bureaupartner: ”At klappe i som en østers er aldrig en god idé”

Hvorfor er ”ingen kommentarer” en problematisk kommentar? To rådgivere giver deres bud på baggrund af den senere tids eksempler i medierne og understreger, at der er undtagelser fra reglen. 
”No comment” er kun noget, der virker i amerikanske serier,” lyder det fra Camille Aulkær Andersen, partner i Kompas Kommunikation. | Foto: Kompas Kommunikation / PR
”No comment” er kun noget, der virker i amerikanske serier,” lyder det fra Camille Aulkær Andersen, partner i Kompas Kommunikation. | Foto: Kompas Kommunikation / PR

”Landets største energihandler sprænger alle skalaer – magtfuld topchef afviser interview,” lyder en overskrift i Berlingske i kølvandet på årsregnskabet fra Danske Commodities. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!

Jeg accepterer vilkårene for nyhedsbreve

Forsiden lige nu

Læs også