Kommunikationsforum

Danske virksomheder opruster kriseberedskab og øger geopolitisk fokus

Geopolitik er rykket øverst på dagsordenen, fortæller kommunikationschefer i store danske virksomheder.
Carlsberg er en af de virksomheder, der svarer, at geopolitiske forhold fylder mere i dag. | Foto: Ritzau/Jens Dresling/POLFOTO/arkiv
Carlsberg er en af de virksomheder, der svarer, at geopolitiske forhold fylder mere i dag. | Foto: Ritzau/Jens Dresling/POLFOTO/arkiv

Krig, sanktioner, risikoscenarier og geopolitik, der ændrer sig hele tiden, er blevet en præmis i hverdagen for danske virksomheder, viser en rundspørge fra Finans blandt ti af Danmarks største globale virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu


Læs også

Job