Bureau donerer sceneplads til små stemmer på Folkemødet

Idéen er, ifølge Lead Agency, at give mindre stemmer en større platform, end de normalvis kunne få adgang til med deres lave eller ikkeeksisterende budgetter.
Lead Agency CEO, Marianne Hjaltelin, forklarer, at det er et idealistisk valg at donere al scenetiden lørdag til mindre stemmer. | Foto: PR
Lead Agency CEO, Marianne Hjaltelin, forklarer, at det er et idealistisk valg at donere al scenetiden lørdag til mindre stemmer. | Foto: PR

Lead Agency donerer al scenetiden lørdag på bureauets hovedscene, MeningsMinisteriet, på Indermolen gratis til organisationer og dagsordener, der ikke, som større aktører, har økonomiske midler til at få taletid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs