Schulstad vil genopfinde sig selv med udgangspunkt i forbrugerne

Brødkæmpen med over 100 år på bagen vil med ny kampagne sætte gang i en rugbrødets renæssance, der skal sikre nationalspisens fortsatte relevans. Humor og forbrugerindsigt er nøglen, siger direktør.
Humor spiller en større rolle i Schulstads kampagner i dag. Blandt andet har man i anledningen af, at danskerne drager på sommerferie, fået produceret en "nødskive" til de danskere, der savner rugbrødet for meget, når de rejser sydpå. | Foto: Pr/lantmännen Schulstad
Humor spiller en større rolle i Schulstads kampagner i dag. Blandt andet har man i anledningen af, at danskerne drager på sommerferie, fået produceret en "nødskive" til de danskere, der savner rugbrødet for meget, når de rejser sydpå. | Foto: Pr/lantmännen Schulstad

Salgstal, der på totalmarkedet viser et svagt faldende marked for rugbrød, har sendt Lantmännen Schulstad på en mission for at påminde danskerne om nationalspisen – en mission, som brødproducenten med en ny, stor kampagne nu for alvor har taget hul på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også