Ny dokumentarserie om Lidl ser helt rigtig ud på papiret, mener Kristoffer Kej

”Discountheltene” viser Lidl-medarbejdernes hverdag, og det er godt træk, siger Kristoffer Kej, direktør og partner i Relationspeople. 
"Vi vil gerne stå skarpt i rekrutteringsøjemed. Karrieremulighederne i Lidl bliver udfoldet, og man kan blandt andet se, hvordan en af vores medarbejdere, der er ordblind og blot 20 år gammel, bliver butikschef," fortæller Claus Krogh, chef for kommunikation og CSR i Lidl Danmark, om deres nye dokumentarserie. | Foto: Pluto.TV/Lidl
"Vi vil gerne stå skarpt i rekrutteringsøjemed. Karrieremulighederne i Lidl bliver udfoldet, og man kan blandt andet se, hvordan en af vores medarbejdere, der er ordblind og blot 20 år gammel, bliver butikschef," fortæller Claus Krogh, chef for kommunikation og CSR i Lidl Danmark, om deres nye dokumentarserie. | Foto: Pluto.TV/Lidl

Kristoffer Kej har over 16 års erfaring med employer branding, og han mener, at Lidl umiddelbart styrker deres brand gennem ”Discountheltene”, deres nye dokumentarserie, der vises på den gratis streamingtjeneste Pluto TV: 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også