En gruppe har været forsømt i employer branding

Employer branding er en af de k-discipliner, der står højt på agendaen i mange virksomheder. De kan med fordel fokusere på overset gruppe, ifølge specialist på området. 
Employer branding-tiltag for at tiltrække erfarne medarbejdere kan ikke stå alene, siger Henrik Engelund, ejer og adm. direktør i Coreworkers. | Foto: Core Workers / PR
Employer branding-tiltag for at tiltrække erfarne medarbejdere kan ikke stå alene, siger Henrik Engelund, ejer og adm. direktør i Coreworkers. | Foto: Core Workers / PR

Kommunikationsledere i Rambøll, Demant og Nationalbanken øger indsatsen for at rekruttere medarbejdere, lyder det i Kforums sommerserie. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også