Demants k-direktør: Vi er nødt til at arbejde mere med betalt indhold

K-chefens to do-liste: Øget regulering og stigende forventninger stiller krav til koncernkommunikation og branding, fortæller Trine Kromann-Mikkelsen, kommunikationsdirektør i Demant. 
Nye krav kan betyde, at opgaver skal løses mere effektivt med de samme mennesker og det samme budget, fortæller Demants k-direktør i Kforums sommerserie. | Foto: Demant / PR
Nye krav kan betyde, at opgaver skal løses mere effektivt med de samme mennesker og det samme budget, fortæller Demants k-direktør i Kforums sommerserie. | Foto: Demant / PR

I Demant har man travlt med at gøre sig klar til at integrere sustainability-rapportering med den finansielle rapportering – selvom nye regler om det, CSRD, først træder i kraft i 2025, fortæller Trine Kromann-Mikkelsen, kommunikationsdirektør i Demant, i Kforums sommerserie. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også