Rambølls k-direktør: Vi banker en global rekrutteringsindsats ud

K-chefens to do-liste: Til efteråret ruller Rambøll blandt andet sit employee advocacy-program ud, fortæller Mette Krogh, global direktør for intern kommunikation, engagement og employer branding. 
Rambølls koncernstrategi landet godt, men der er stadig lang vej i forhold til at få den gjort den relevant og motiverende for alle medarbejdere, fortæller Mette Krogh, k-direktør i Rambøll. | Foto: Ásta Soffía Pétursdóttir
Rambølls koncernstrategi landet godt, men der er stadig lang vej i forhold til at få den gjort den relevant og motiverende for alle medarbejdere, fortæller Mette Krogh, k-direktør i Rambøll. | Foto: Ásta Soffía Pétursdóttir

En af de måder som vigtige budskaber spreder sig på i Rambøll er via stærke influencers, fortæller Mette Krogh, global direktør for intern kommunikation, engagement og employer branding.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også