Jacob Mouritzen: Vækst kræver en bestemt k-strategi

Employer branding er stærkt undervurderet i forhold til dit kundevendte brand, og hvor forretningskritisk det er, mener strategikonsulent.
Jacob Holst Mouritzen mener, at arbejdsgivere undervurderer betydningen af employer branding. | Foto: PR
Jacob Holst Mouritzen mener, at arbejdsgivere undervurderer betydningen af employer branding. | Foto: PR

Businesscasen for øgede budgetter til employer branding er tydelig for Jacob Holst Mouritzen, medstifter af og strategikonsulent i Holst Mouritzen og ekspert på Kender du typen?.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også