Simcorps k-chef: K-afdelingen skal splittes op

”Den perfekte storm” ramte Tobias Brun-Falkencrone, chef for branding og kommunikation i Simcorp, da han blev en del af den danske teknologi-virksomhed for to år siden.
Tobias Brun-Falkencrone, chef for branding og kommunikation i Simcorp., har bygget kommunikationsafdelingen i teknologivirksomheden op. | Foto: Simcorp / PR
Tobias Brun-Falkencrone, chef for branding og kommunikation i Simcorp., har bygget kommunikationsafdelingen i teknologivirksomheden op. | Foto: Simcorp / PR

På bordene i fællesrummene spreder små sølvfarvede puslespilsbrikker sig på de sorte overflader. Selvom de nogle steder så småt danner et mønster, er det umuligt at se, hvad det samlede billede skal forestille. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Læs også