Rebranding af KMD: K-direktør ændrer ikonisk farve efter knap 20 år

Kommunikationsdirektør Julia Vollertsen fik næsten frie hænder, da hun skulle stå i spidsen for it-virksomhedens nye visuelle identitet.
Virksomhedens nye æstetik er en ”evolution, ikke en revolution”, fortæller Julia Vollertsen, kommunikationsdirektør i KMD.
Virksomhedens nye æstetik er en ”evolution, ikke en revolution”, fortæller Julia Vollertsen, kommunikationsdirektør i KMD.

I én af Danmarks største og ældste it-virksomheder, KMD, er det godt 20 år siden, at brandet sidst for alvor fik noget kærlighed. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Læs også