Enorm kampagne på Strøget får Gyldendals k-chef til at stoppe op

Q&A: Niels Overgaard har i løbet af året undret sig over en gigantisk visual fra Louis Vuitton.
Mindre bullshit, mere straight talk, lyder det fra Niels Overgaard, k-chef for Gyldendal, om hans ønsker for kommunikationsfaget resten af året. | Foto: Sara Galbiati
Mindre bullshit, mere straight talk, lyder det fra Niels Overgaard, k-chef for Gyldendal, om hans ønsker for kommunikationsfaget resten af året. | Foto: Sara Galbiati

Kalenderen siger juli, og første halvdel af kommunikationsåret ligger bag os.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også