Private billetforespørgsler er en del af jobbet som k-chef hos Molslinjen

Sommerinterview: Færgegæsterne er mere urutinerede om sommeren, siger Jesper Maack, k-chef på Molslinjen, og det giver ekstra travlhed.
" Vi prøver i høj grad at indlade os på kundernes oplevelse, når vi skal kommunikere til dem oven på en forsinket eller aflyst færge," siger Jesper Maack, k-chef hos Molslinjen
" Vi prøver i høj grad at indlade os på kundernes oplevelse, når vi skal kommunikere til dem oven på en forsinket eller aflyst færge," siger Jesper Maack, k-chef hos Molslinjen

Vejret er lunt, k-branchen drømmer søde sommerdrømme og spenderer kvalitetstid med familien og de kære, men nogle i branchen har stadig hænderne – næsten bogstaveligt talt, men dog stadig billedligt – på roret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også