K-chef rebrandede NRGi: "Du kan ikke ændre noget uden at arbejde med kulturen"

I 2022 stod kommunikationschef Tommy Jakobsen for en stor rebranding af NRGi. Her er, hvad han har lært af den ofte svære øvelse.
Kommunikationschef Tommy Jakobsen vil væk fra floskler og i stedet kommunikere med handling. | Foto: PR
Kommunikationschef Tommy Jakobsen vil væk fra floskler og i stedet kommunikere med handling. | Foto: PR

Når man skal lave organisationsændringer, skal man også arbejde med kulturen. Ellers bliver det svært at ændre noget, mener Tommy Jakobsen, kommunikationschef i NRGi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også