Dagrofas k-direktør: Vigtigheden af intern kommunikation stiger

K-chefens to do-liste: Medarbejderne skal være gode ambassadører for andre, der har lyst til at arbejde i dagligvarekoncernen Dagrofa, fortæller k-direktør Morten Vestberg om en af sine prioriteter. 
"I øjeblikket er ledigheden historisk lav, og der er kamp om arbejdskraften," siger Dagrofas kommunikationsdirektør Morten Vestberg om en af de prioriteter, han har fokus på i andet halvår. | Foto: Dagrofa / Pr
"I øjeblikket er ledigheden historisk lav, og der er kamp om arbejdskraften," siger Dagrofas kommunikationsdirektør Morten Vestberg om en af de prioriteter, han har fokus på i andet halvår. | Foto: Dagrofa / Pr

Den lave arbejdsløshed i Danmark giver også en udfordring med at rekruttere nye medarbejdere – og understreger vigtigheden af at fastholde medarbejdere – i dagligvarekoncernen Dagrofa med kæder som Meny-, Min Købmand-, Spar- og Let-køb-butikkerne samt en foodserviceforretning, der leverer til restauranter, caféer og hoteller. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også