Nationalbanken sætter strøm til employer branding

K-chefens to do-liste: En ny employer branding-strategi og et helt nyt område er to af de prioriteter, der kommer til at fylde i anden halvdel af 2023 for Helle Harbo Holm, k-chef i Nationalbanken. 
"Måske er du allerede stødt på #guldværd på LinkedIn," lyder det fra Helle Harbo Holm om Nationalbankens nye employer branding-strategi. | Foto: Nationalbanken / PR
"Måske er du allerede stødt på #guldværd på LinkedIn," lyder det fra Helle Harbo Holm om Nationalbankens nye employer branding-strategi. | Foto: Nationalbanken / PR

Op til ferien har Nationalbankens kommunikationsafdeling og HR været på roadshow blandt kollegaerne for at introducere en ny employer branding-strategi. Den bygger blandt andet på ”ambassadørkommunikation”, fortæller Helle Harbo Holm i Kforums sommerserie om k-cheferne to do-liste. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også