Rådgivere om skuespillere i Deloitte-kampagne: Brug hellere rigtige medarbejdere

To erfarne employer branding-rådgivere er ikke imponerede over brugen af skuespillere i ny Deloitte-kampagne, der viser tre medarbejderes karriere- og privatliv. 
Kan man bruge skuespillere i en kampagne om virksomheden som arbejdsplads? Det mener to rådgivere ikke er en god idé, hvis det kan undgås. | Foto: Deloitte / PR
Kan man bruge skuespillere i en kampagne om virksomheden som arbejdsplads? Det mener to rådgivere ikke er en god idé, hvis det kan undgås. | Foto: Deloitte / PR

En ny employer branding-kampagne fra Deloitte viser tre medarbejdere, der kombinerer en spændende karriere i rådgivningsvirksomheden med deres forskellige behov i privatlivet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.