Pas på, hvem du arbejder for. Det kan koste omdømmet, ifølge rådgivere

Kan man rådgive enhver kunde, uden at det smitter af på ens eget omdømme som kommunikationsrådgiver? Svaret er ikke entydigt, mener rådgivere.
Nordic Waste er et eksempel på en dårlig sag, der kan smitte af på omdømmet. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Nordic Waste er et eksempel på en dårlig sag, der kan smitte af på omdømmet. | Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Omdømme og etik i kommunikationsbranchen er blevet omtalt og diskuteret siden tidernes morgen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også