Pride-panik: Her er spørgsmålene, du skal stille dig selv som sponsor, ifølge rådgivere

Kforum har spurgt to rådgivere om, hvordan de ville rådgive virksomheder til at overveje deres partnerskab med Copenhagen Pride, og hvor Copenhagen Prides brand står nu.
Virksomheder skal nu overveje, om de vil være partnere med Copenhagen Pride i år. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Virksomheder skal nu overveje, om de vil være partnere med Copenhagen Pride i år. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Copenhagen Pride mister for tiden flere og flere partnere, som dagene går.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs