Anna Thygesen: Royal Run er genialt for kongefamilien

Kommunikationsrådgiveren ser en stor mulighed for hele den kongelige familie til at positionere sig på en folkelig måde, fordi de hver kan have deres eget løb.
Kong Frederiks Royal Run er en stor brandingmæssig success, ifølge kommunikationsrådgivere. | Foto: Thomas Traasdahl/Ritzau Scanpix
Kong Frederiks Royal Run er en stor brandingmæssig success, ifølge kommunikationsrådgivere. | Foto: Thomas Traasdahl/Ritzau Scanpix

Kong Frederiks landsdækkende fødselsdagsløb, Royal Run, skal ikke undervurderes imagemæssigt for hverken kongen eller kongefamilien.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også