Aalund dropper spørgsmål om bedste k- og pressechef: Blev tolket forkert, ifølge ejer

En måned efter sagen om, at kun fire stemmer gik til Danmarks bedste presse- og kommunikationschef til medierelationer, vil analyse- virksomheden Aalund nu droppe spørgsmål, der kan ses som kåringer.
Tidligere branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank Peter Froulund forstår ikke, hvorfor Aalund inkluderer tallene i rapporten til kunderne, når der ”ingen reel konklusion” er at finde. | Foto: Getty Images
Tidligere branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank Peter Froulund forstår ikke, hvorfor Aalund inkluderer tallene i rapporten til kunderne, når der ”ingen reel konklusion” er at finde. | Foto: Getty Images

Analyse- og konsulentvirksomheden Aalund fjerner spørgsmålet om, hvem der er Danmarks bedste presse- og kommunikationschef til medierelationer i ”PR Barometer 2024”, der udgives næste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også