Sloganet, kampagnen og videoen, der ændrede politisk kommunikation

Fem greb fra amerikanske præsidentkampagner skiller sig ud og har sat spor i dansk politisk kommunikation, lyder det fra forfatter til ny bog om emnet. 
Anders Agner er forfatter til bogen "Kampen om Det Hvide Hus", der stiller skarpt på amerikanske præsidentkampagner siden 1920. | Foto: Kongressen / PR
Anders Agner er forfatter til bogen "Kampen om Det Hvide Hus", der stiller skarpt på amerikanske præsidentkampagner siden 1920. | Foto: Kongressen / PR

Medierne i 2024 kommer i høj grad til at være domineret af dækningen af det amerikanske præsidentvalg, der finder sted til november, når landets siddende præsident Joe Biden søger genvalg. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også