LA har brugt flest penge på Facebook-annoncer op til EU-valg

Partiet har brugt næsten dobbelt så mange penge, som nummer to på listen har.
Henrik Dahl er Liberal Alliances spidskandidat til EP-valget i år. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Henrik Dahl er Liberal Alliances spidskandidat til EP-valget i år. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Frem mod valget til Europa-Parlamentet har Liberal Alliance brugt knap 250.000 kr. på Facebook-annoncer. Det skriver mediet Markedsføring på baggrund af en opgørelse fra politiskannoncering.dk

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også