"Ingen kommentarer" er et kynisk, men effektivt k-værktøj, mener rådgivere

Kan ”ingen kommentarer” betale sig? Det spørgsmål svarer to kommunikationsrådgivere på og giver deres råd til, hvornår man bør tie, og hvornår man bør tale.
Anne-Mette Bro Jöhncke forholder sig sammen med William Atak til, om og hvornår "ingen kommentarer" er en god ide. | Foto: Carsten Lundager
Anne-Mette Bro Jöhncke forholder sig sammen med William Atak til, om og hvornår "ingen kommentarer" er en god ide. | Foto: Carsten Lundager

Telefonen bimler. Mailindbakken fyldes med nye henvendelser. Og det virker, som om jorden brænder under fødderne på en.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også