"Tinder for PR" – nyt værktøj vil matche pressemeddelelser med relevante journalister

PR-virksomheden Smart.pr har udviklet en nyt værktøj, der skal hjælpe PR-folk med at finde relevante journalister og medier.
Paul Pater, stifter af Smart.pr, mener, at PR-professionelle kan bruge det nye værktøj til at finde nye kontakter.
Paul Pater, stifter af Smart.pr, mener, at PR-professionelle kan bruge det nye værktøj til at finde nye kontakter.

Kender du det, at du har en god historie, du gerne vil skyde afsted til medierne, men du er lidt i tvivl om, om du egentlig har fundet frem til de allermest relevante journalister?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også