"Der er lidt Anna og Lotte over" anti-Meta-kampagne fra DR og TV 2, siger bureauchef

Liv Soelberg Andersen, udvklingschef i Publico, roser DR og TV 2’s kampagne for at være nærværende og ”nærmest anakronistisk analog”.
Anders Lund Madsen er en af de personer, der optræder i kampagnevideoen fra DR og TV 2. Han har været misbrugt i fake news, der proklamerede hans død. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
Anders Lund Madsen er en af de personer, der optræder i kampagnevideoen fra DR og TV 2. Han har været misbrugt i fake news, der proklamerede hans død. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Kampagnefilmen fra DR og TV 2, der er henvendt mod Meta, fungerer godt, fordi den italesætter et samfundsmæssigt problem, og fordi dens visuelle virkemidler har en pointe i sig selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også