Danskerne har en veneration for SAS, og det forpligter for ny k-chef, mener rådgiver

Annemette Moesgaard vurderer, at der venter masser af spændende udfordringer for Mads Brandstrup som ny k-chef i SAS.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

“Det er en vildt spændende opgave, hvor der er nok at give sig til. Som kommunikationschef med ledelsesansvar vil man gerne være med til at udvikle en virksomhed, og det er der rig mulighed for her. Det er et af de helt sjove jobs.” 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også