Andels k-chef forstår til fulde medieinteressen

Sagen om millionbonusser midt i en energikrise har alt, en stor historie skal have: drama, grådighed og fascination. Det har bragt Andel og k-chef Rikke Trikker i en svær kommunikationsøvelse. 
Andel vil gerne være transparente, men samtidig er der bl.a. personalemæssige forhold, de ikke kan lægge ud, fortæller kommunikationschef Rikke Trikker. | Foto: LinkedIn
Andel vil gerne være transparente, men samtidig er der bl.a. personalemæssige forhold, de ikke kan lægge ud, fortæller kommunikationschef Rikke Trikker. | Foto: LinkedIn

At svare eller ikke at svare.

Det er spørgsmålet for alle, der befinder sig i en mediestorm. Og det er netop, hvad energivirksomheden Andel gør lige nu. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også