EDC-hackerangreb: "De kunne godt have vist mere empati for de ramte"

Virksomheder står med en svær kommunikationsopgave, når de rammes af hackerangreb, vurderer professor med speciale i krisekommunikation. 
Foto: Thomas Sjørup
Foto: Thomas Sjørup

I sin kommunikation om et hackerangreb til kunderne på sin hjemmeside og per brev, viser ejendomsmæglerkæden EDC gode takter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også