”K-folk ser dette felt som en af de helt store trusler”

Intern kommunikation spiller en afgørende rolle, når en virksomhed er ramt af cyberangreb. Professor Winni Johansen har set nærmere på, hvad det kræver. 
"Intern kommunikation er en af de helt store problemer under et angreb," siger Winni Johansen, professor ved Aarhus Universitet. | Foto: Kacper Pempel/Reuters/Ritzau Scanpix
"Intern kommunikation er en af de helt store problemer under et angreb," siger Winni Johansen, professor ved Aarhus Universitet. | Foto: Kacper Pempel/Reuters/Ritzau Scanpix

I sidste uge gik techgiganter som Google og Amazon igennem det største cyberangreb nogensinde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også