”2024 bliver et tungt år for krisekommunikation”

Pride-måneden, geopolitiske spændinger og AI-influencere er nogle af de issues kommunikations- og pr-professionelle skal takle i år, mener amerikansk brancheekspert. 
Pride-måneden er en af de begivenheder, der vil udfordre virksomheder i 2024, fordi den i stigende grad er blevet polariseret, vurderer chefredaktør for branchemediet PR Daily. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Pride-måneden er en af de begivenheder, der vil udfordre virksomheder i 2024, fordi den i stigende grad er blevet polariseret, vurderer chefredaktør for branchemediet PR Daily. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

En kat stikker forsigtigt sin snude frem i højre side af skærmen, da Allison Carter toner frem over Teams fra sit hjemmekontor i Chicago. Hun er chefredaktør for det amerikanske branchemedie PR Daily, der henvender sig til PR- og kommunikationsprofessionelle, og som i den senere tid har stillet skarpt på det nye års tendenser. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også