K-chef gjorde op med tørre jobannoncer og fik flere ansøgere

Et opgør med gråt corporate sprog i jobannoncer giver flere – og bedre – jobansøgninger, fortæller kommunikationschefen i Industriens Pension.
”Vi sætter mere ind på employer branding, for vi er ikke gode nok til at sælge os selv," siger kommunikationschef i Industriens Pension Morten Sommerfeldt. | Foto: Industriens Pension / PR
”Vi sætter mere ind på employer branding, for vi er ikke gode nok til at sælge os selv," siger kommunikationschef i Industriens Pension Morten Sommerfeldt. | Foto: Industriens Pension / PR

Vær mere menneskelig, mindre højtidelig, og fortæl, hvad du tilbyder som virksomhed, hvis du vil have mere kvalificerede ansøgere. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også