K-chef gjorde op med tørre jobannoncer og fik flere ansøgere

Et opgør med gråt corporate sprog i jobannoncer giver flere – og bedre – jobansøgninger, fortæller kommunikationschefen i Industriens Pension.
”Vi sætter mere ind på employer branding, for vi er ikke gode nok til at sælge os selv," siger kommunikationschef i Industriens Pension Morten Sommerfeldt. | Foto: Industriens Pension / PR
”Vi sætter mere ind på employer branding, for vi er ikke gode nok til at sælge os selv," siger kommunikationschef i Industriens Pension Morten Sommerfeldt. | Foto: Industriens Pension / PR

Vær mere menneskelig, mindre højtidelig, og fortæl, hvad du tilbyder som virksomhed, hvis du vil have mere kvalificerede ansøgere. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Job

    Se flere jobs