PR-chef: ”Rockwool står bedre kommunikativt i dag, end de gjorde i går" efter CEO-skift

Rockwools udskiftning af topchef signalerer en ny kommunikativ linje, samt at Rockwool nok er i Rusland for at blive, mener rådgivere Mads Byder, Anders Ebdrup og professor Winni Johansen.
Topchef i Rockwool, Jens Birgersson, fik rodet sig ud i nogle uheldige kommentarer om blandt andet atomkrig i forbindelse med Rockwools forretning i Rusland. | Foto: PR / Rockwool
Topchef i Rockwool, Jens Birgersson, fik rodet sig ud i nogle uheldige kommentarer om blandt andet atomkrig i forbindelse med Rockwools forretning i Rusland. | Foto: PR / Rockwool

”Rockwool står bedre kommunikativt i dag, end de gjorde i går.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job

Se flere jobs