K-chefer om "ingen kommentarer": De, der var åbne, fik den værste dækning

Det accelererende mediepres er en af årsagerne til, at virksomheder ikke udtaler sig, mener k-cheferne i Danfoss og Vestas i artikelserien om, hvorvidt ”ingen kommentarer” betaler sig.
Kasper Elbjørn | Foto: PR
Kasper Elbjørn | Foto: PR

Der er flere årsager til, at det ikke altid er i virksomheders interesse at stille op til kritiske interview i medierne, lyder det fra kommunikationscheferne i Danfoss og Vestas i Kforums artikelserie. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også