Retoriker om undskyldningsmail: For lang og for knudret

Undskyldningen fra Copenhagen Pride til sine partnere og eksternt har de rette budskaber, men komplicerede forklaringer udfordrer troværdigheden, vurderer retoriker. 
Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix
Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix

Man skal have de stærke læsebriller på for at forstå budskaberne i Copenhagen Prides undskyldningsmail til sine partnervirksomheder, hvilken også er sendt ud som pressemeddelelse. Dermed kan den blive opfattet som utroværdig. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Forsiden lige nu

    Læs også